torsdag 24 april 2008

22.25

hej hej hallå där. nu har jag köpt mig en tratt, och en värdelös mus. oj, jag menar mousse. den är nog värdelös menar jag.
ikväll har jag varit med alice, hon hade bakat vväärldens godaste cupcakes, choklad + hallon. nuns. men för att jämna ut det, så gick vi en lång promenad med vicks också, blev trött i benen. jag och alice har som tradition numera att vi är med varandra på torsdagar..eller, det har blivit så iaf.
imorgon ska jag och alice äta i kina, oj jag menar på kinaresturang, det gör vi alltid på fredagen innan nån av oss fyller år. liten tradition det också. haha. vi har gjort det en gång, men det är lite skojigt, så.
sen ska vi nog dra en sväng på hemmakväll och hyra sherdil eller någon annan trevlig film.

ja! jo! the guy, haha! jag tror jag dör. jag och maria har as roligt på skolan i denna tid. linux-man, så himla roligt.

nej, nu får det vara nog.. ska upp typ klockan fyra imorgon så dags att sova ciao guy


s

n




ygg





i


ng

Inga kommentarer: