söndag 6 april 2008

22.22

Klockan är 22.22, nån tänker på mig! vem kan det vara?
nu ligger jag i sängen. tittar på one tree hill. har inte sett alla avsnitt 500 gånger. nähä, joho, det hade jag? tror jag ska stänga av detta och fortsätta läsa boken jag lånade av math i fredags. handlar om en tjej som blir kär i sin bror, lät ganska intressant tycker jag.

vill bara passa på och säga att jag fick 135 poäng för ett ord på alfapet förut! grattiz!!

nu ska jag skriva en topp-10-lista med saker jag stör mig på:
1. folk med fett hår
2. folk som aldrig kan ha fel
3. killar som har på sig morgonrock. dvs en stickad "tröja" ner till knäna, med knappar på
4. folk som lever kvar på 1998-talet, med magtröja t.ex
5. folk som inte kan gå i högklackat, men har på sig det ändå.
6. folk som säger att dom älskar kändisar, som dom inte ens har träffat
7. folk som skriver "HAHAHAH XD"
8. folk som drar dåliga skämt
9. folk som särskriver
10. folk som är jobbiga eller dryga

Inga kommentarer: