söndag 13 april 2008

22.18

jag ligger i min säng och lyssnar på tomas dileva, han är min bästa musik! framför mig har jag en skolvecka fylld med snö antar jag.
denna kväll har bestått av o'learys, min söndags tradition är att äta out, åh en sån bra tradition. sedan efter födan åkte jag hem till jesper en sväng, där vi kom fram till ett och annat. jesper är min bästa människa i livet, och det kommer han alltid vara. han är min kärlek.
sen kom pappa och hämtade mig, då åkte vi förbi salongen i kvissle och jag tog schampoo och balsam, hittade också nån rolig spraygrej som jag tog med mig.
imorgon blir det träning med lisa, ska bli trevligt. måste springa imorn.
hos alice förut idag satt jag och tittade på bilder på hennes dator på min värsta fiende, hon har så snygg kropp:( varför har inte jag det? jag hatar henne.

iiiallafall såå.. nu ska jag väl titta på adam och eva för ovanlighetens skull. hejdå snygga tjej

jesper min älskling <3

Inga kommentarer: