torsdag 3 april 2008

17.14

caesars palace - fun and games. sån mysig låt.
jag är trött, mätt och såå.. papa är i götet och mamma i ösund, så här sitter jag på barnhemmet o smetar läppglans över hela ansiktet.
har varit på tivoliverket med klassen, sån mysig skolresa!!!!! elleh?..
sen gick jag och marianne till kulturmagasinet och tittade runt en sväng, gick sen in i bibBlaN och spelade schack. marianne hittade en pojkvän också, han kan inte svenska. hänger baara invandrare där! har dom inte bibliotek i thailand?
schack på kmaggan är iaf våran nya grejJjj.
sen på navet,påväg till bussen träffade jag karin! alltid lika roligt att träffa den människan, kan inte sluta skratta, du. ska samla ihop the old gang nån gång sa vi! vore ju as skoj alltså.
NÄ, nu ska jag väl gå och äta middag eller nåt sådant trevligt:)
all min kärlek till jesper.


i hennes familj hade dom inte råd med schampoo. en gång när camilla var borta, så hade vi klassråd om camilla, fröken frågade varför vi mobbade camilla. hon har ju 10 kg smör i håret jämt sa kennet. vi beslöt att fröken skulle be camilla tvätta håret.

Inga kommentarer: