söndag 2 mars 2008

2 mars.

Jaha, då vart man lämnad åt gamarna...pappa åkte till kanarieöarna, mamma till duved och jesper på match. själv ligger jag under ett täcke, lyssnar på p3 i hopp om att min TV ska börja fungera igen..ser mörkt ut, du.
inatt var ävfen min värsta natt på länge. började med att jag, jesper och simon åkte till farmor för att äta middag, sen åkte vi och hämtade einar, vidare till hemmakväll för att köpa godis. när vi var hemma la jag och jesper oss i matsis säng (skönaste sängen) och såg på tv/åt godis. vi somnade. klockan 03.05 vaknar vi av att fet simon har nån slags tillställning, vh1 på högsta volym och femhundra pers hoppandes upp och ner. sa jag förresten att jag hatar folk?
vi tänkte då att det var lika bra att gå till mamma och sova, hade vi varit kvar hade vi inte kunnat sova på flera timmar ändå. så när vi kom till mamma, och vi gick upp på mitt rum, skulle lägga oss i min mysiga säng, så ligger min syster och hennes vän där...skojsigt! då fick jag och jesper lägga oss i hennes två cm långa och breda säng och trängas. fick inte mycket sömn där heller.. har sovit sammanlagt tre timmar kanske, trött och ont i huvet nu:(
nu har jag också flyttat till mamma. jag hatar folk.
mats och simon är mina värsta just nu. all hat till dem.

ikväll vet jag inte hur det blir? har varit prat om att att stina och maria ska komma hit och äta grönskaksdipp/se på film eller nåt.. får väl se om nån av dem hör av sig till mig. annars blir jag väl ensam, för jesper vill inte vara med mig antar jag.

jag vill ha grillat kött!!!..

nä, ska väl duscha eller nåt.. hajso.

Inga kommentarer: