torsdag 31 januari 2008

Fryspåsen.

Hallåå eller!? Just nu sitter jag på skolan och har datakunskap. Ql? nej. Tommy (LärarN) är en aning bakom flötet och har hörapparat, så han är lite svår att kommunicera med.
Annars har jag väl haft en jobbig dag.. lång dag också. Har en massa saker på gång inom skolan som jag inte ens visste var på gång? eh okehhh.
Tommy: Nu har jag visat allt här, det har jag. Har ni förstått? Nej det har ni antagligen inte. Trevlig kille det där.
I helgen blir det på fredag mys och inte-lämna-rummet-på-hela-kvällen-kväll med jesper =) sen på lördag ska vi fira Emelieeeeeeeee som fyller år:D Grattis i förskott! Kommer bli mycket trevligt! Sen på söndag ska jag hitta på nåt med mamma tror jag:)

VAD ÄR PROBLEMET?! JAG HAR INTE FÅTT NÅT STUDIEBIDRAG DEN HÄR MÅNADEN?????????? :S Det här är mitt värsta i livet. Måste ringa och fråga var felet sitter sedan.. var ringer man?

näh nu ska jag snart sluta I think, sen gå och träna med Allur!
Puss hej!

Inga kommentarer: