måndag 7 januari 2008

down down down down...

ey m8! jag är så dum ibland :) vi har en utbytesstudent på skolan, stina till henne: hej :)
jag: men är du dum eller? Hon fattar inte svenska, HI! (engelskt uttal)
he-he-he..
falafel. Idag har det varit första skoldagen efter jullovet, allt och alla är sig likt. Och allt är bra, förutom dom killarna på ekonomi och spid som kommer i sina stickade felknäppta jultröjor. Efter skolan gick jag hem till Jesper <3 vi hann träffas i en halvtimme.. sen gick jag o tränade med Alice och Lisa!:-D kul att dom tränar där, eftersom jag o jesper aldrig kommer gå och träna nu förtiden för att han har börjat med hockey igen....................kul..! sen liftade jag med allurs pappa hem. det gick bra.
nu måste jag skriva ett tal jag ska hålla imorn, ska tala om Dödsstraff.
Pusssspussssssssspsussssss..

Inga kommentarer: