lördag 8 december 2007

mangdarin.

yo bah! igår kväll var det liten tjejkväll hemma hos stina, jag maria emelie majsan och stina var o badade i stinas nya jacuzzi och åt en middag som smälte i munnen...:) det var mysigt. sen efter tre-fyra timmars bad, kom jespers papa och hämtade mig, så jag åkte till jesper. jag var väldigt trött, du. så somnade ca..direkt. imorse kom mamma och hämtade mig, så skjutsade vi tilda till alnön och sen åkte vi o övningskörde! :D första gången jag körde bil. måste ju säga att jag kör som en gud!...eller? fick motorstopp femhundra gånger, men förutom det gick det faktist bättre än jag trodde. nu ska jag snart duscha, sen vänta två timmar på att jesper ska komma.. hm! vi ska inte göra nåt hoppas jag, jag är inte så mycket för det där med att göra saker ^^ har börjat blivit gammal och inte orkar göra annat än att ligga och säla.. kanske ska slå på stort och handla karameller idag åxo! lördag trots allt.
puss hej nakna tjej

Inga kommentarer: