torsdag 13 december 2007

JAG HATAR SNÖ OCH KYLA! det är mitt värsta i hela världen. idag började jag 12.10, då hade jag en historia redovisning, gick väl bra tycker jag:P efter omständigheterna. åxo hade jag inte ätit nån frukost, och jag ville inte gå och äta lunch ensam, eftersom jag var den enda som va på skolan från min klass...sen dirr efter skolan gick jag och jesper o tränade. gick inte så bra att träna med tom mage dock. så tränade i ca 45 minuter, sen föll jag ihop.. sen giiiiccckkk jag till navet från helex, kallt som tusan. sen fick jag vänta i 20 minuter på bussen, sen kom den äntligen. jag bytte buss i kvissle till juniskär. med fortfarande tom mage. hade då inte ätit nåt på hela dagen, åh vad mätt jag var! ..
sen kom jag innanför dörren..då gick jag upp och åt tacos!!det var mitt godaste tacos i hela mitt liv.
imorn är jag ledig! ska bli sköööööönt. med tanke på temperaturen utomhus, så behöver jag inte gå ut på hela dan. wiie..
imorn efter att jag har varit inne hela dagen och inte gått utanför dörren ska jag vara med jesper, vad ska vi göra?! vet inte. visar väl sig.
men nu ska jag skriva en uppsats, önska mig lycka till.
HEJDO!
Ps. jag har 7 kronor att handla julklappar för :) ska nog köpa ett tuggummi paket till jesper och till mamma får jag rita en teckning. Ds.

Inga kommentarer: