onsdag 7 november 2007

No food included

Hejhej. min mamma tycker att jag bara skriver bloggar om mat. men man ska ju skriva om sina intressen säger hon? Okej. Då kan jag ju passa på att skriva att en annan har ju börjat träna och dragit ner på sockret o fettet. Går på en väldigt (läs ganska) strikt diet.. har tränat varje dag sen i lördags, men idag fick det bli vilopaus.. Jesper och Pontus har flyttat nu till stan, nedanför åvik så där har jag varit sen i fredags också^^ känner mig lite störande men jag hoppas det går bra ahh...
skolan är jättejobbig och jag hade prov igår, när jag var klar och jätte nöjd med "uppsatsen" vi skrev, så märkte jag att jag hade gjort fel :) Wiiiie precis vad jag alltid har önskat mig? eller. idag åkte jag iaf hem från jesper, så är hos mamma nu. har ätit precis. nej juste, jag fick inte skriva om mat, glömde det.
till helgen ska jag träna (:)) och vara med jesper. hoppas det blir helg nu och direkt!! skolan är jätte sämst.
Har inte tid! Herro.

Inga kommentarer: