onsdag 28 november 2007

cama, cama, cama

Ja hej! Det värsta som kan hända en människa har precis hänt.. mig. För mer info kontakta cellfånen.
iaf! Haha, har hänt en väldigt rolig grej idag åxo! mkt som har hänt idag.. men känner att jag inte kan skriva det här, för då kanske dom läser det, och det vore förargligt, dom ska helsti nte få reda på detta. *fniss* :)
skrev en uppsats igår, har bara två uppsatser kvar nu^^ skall försöka få dem gjorda ikväll.
Hmm.. saknar jesper <3
jag färgade ett par byxor igår, så dom blev (djup)svarta, dom var typ grå innan,så det vart ju lite förändring!:) sen så har jag hittat en fin stickad kofta på H&M, men vet inte om jag har fått bidraget ännu, så kan inte köpa den.
Jesper sa en sak han önskade sig, då tänkte jag: Åh perfekt julklapp! Det ska jag köpa!!! också köpte jag det (typ) sen går människan och köper det själv?..... lessast:(

Kanske ska till funäsdalen över julen, men vet inte riktigt.. HMm. Hejdå, puss på mi jesper.

Inga kommentarer: