måndag 15 oktober 2007

stoppa duvan >_<

jag har typ som små getingstick över hela kroppen, dom klias skitmycket å det är rött överallt och är 7kt jobbigt!.. vet inte riktigt var de kommer ifrån lr nåt.. jobbigt som 1000 iaf.
i helgen har jag bara varit med jesper :) i fredags var vi bara hemma hos mig och gjorde ingenting.. åt karrameller. på lördag var vi först på gärde och tittade på hockey. (jag älskar hokcey?) sen hem till jesper.. sov i en timme typ, sen bastade vi :) alltid lika mysigt och alltid lika mysigt deeptalk. igår bakade vi maränger, sen gjorde vi marängswiss eller hur man säger, smalt!
idag började jag med att spilla ut min ögonskugga över hela golvet och hela tröjan.. sen kom jag för sent, åså vare snutsk mat till lunch. sen råkade jag köpa en vaniljbulle. dålig dag (L)

jag hoppas den här veckan går skitfort, för längtar till helgen! då ska jag och stina åka till dalarna o hälsa på våran madelene:-D det ska bli bäst! men ack så dyrt. nerå.. det kommer bli så bra så. nu ska jag plugga till ett prof. adjökis!

ps. fick skolkortet idag..HAHAHAHAHAHAHAHAHA, allt jag har å säga om det. ds

Inga kommentarer: