måndag 24 september 2007

Step up

Tjo! Börjar faktiskt bli skolless nuuu..Jag menar det har gått så lång tid på skolan och så.En månad eller vad är det?! Idag t.ex så blev jag mobbad..Ja, det förekommer mobbing i min klass. Två tjejer, vet inte vad dom heter retade mig och sa att jag var dålig på matte. Överväger att skriva ett självmordsbrev sedan.. Vi ses i Nangiala..
Iafff.Efter skolan så träffade jag Jesper och vi åkte hem till mig, för han hade sin moppe där som han skulle ta hem. Vi var tvugna att mysa en stund också.. ahh, Nu är jag hos mamma och har ätit pannkakor med Tilda, sett på step up, 7kt fräsch kille med i den filmen! Rawr. Imorn är det idrott, är det då man ska göra coopertestet? Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!Det är jag inte så förberedd för, du. Och på onsdag ska vi ha friluftsdag-hela-dan på Södra Berget. QL!!!!!!! eller. Origentering? Hata.
Sen till helgen på fredag ska jag vara med Jesper och lördag skall tillbringas med Lisa! Inte igår, så det blir ju roligt., Nu ska jag bland annat vänta på att Idol ska börja. CYA!

JESPER <3

Inga kommentarer: