tisdag 4 september 2007

rhcp

is teh shit 4 ze moment yao!

heil! nu sitter jag här och lökar igen.. försöker skriva ett brev..en presentation om mig själv, går dåligt faktiskt. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva än vad jag heter. Vad finns mer å berätta liksom? hm.
Idag fick jag vara utan Stina igeen.. gick bra iaf. hade idrott med Pascal, han informerade oss om vad vi kommer att ha för idrott de kommande åren.. blir mkt utomhus, sämst! hatar utomhus=) (och hatar snö) Men ah.. sen skulle vi äta lunch. (ah de är lunch) men det var för mkt folk i matsalen som vanligt, och ingen hit av mat.. så jag Maria och Emelie gittade på sibylla! MumsmsmsSSsS!
Träffade Safina idag också! mums på den sockersmulan. Hon har gett mig tips och goda råd om att jobba på wecall. Hon säger att det är lätt att få jobb där och man pratar bara telfon, passar mig perfekt=)
AH nu har jag inget mer ointressant att berätta. Ska draaaa... på torsdag ska vi till bä...alnö på spincamp med 1A. hoppas på bra väder så man överlever natten iaf.
Puss hej.!

Inga kommentarer: