onsdag 19 september 2007

only time

enya is the shit.
Igår sov Jesper med mig, det var mysigt som vanligt..vi såg a man apart med Vin Diesel..vad snygg han är!!!!...Somnade mitt i filmen båda två. Imorse var jag på dåligt humör och så.. var ävfen tvungen att kliva upp halv7 för Jesper började halv9, men jag började 10.10!?!? Åkte framoch tillbaks till stan tre gånger..ahh..
Skolan har iaf gått..segt. Imorn ska vi ha livskunskap, ska se Linas kvällsbok, hrmf..måttligt less på den filmen faktiskt.
Efter skolan idag träffade jag Jesper och åkte buss med honom hem. Sen gick jag dirr till mamma å åt mat samt tittade på lite bilder från i sommras.
Nu är jag 7kt trött, ska gå och titta på nån kool rulle. Har på mig Jespers tröja och luktar Jesper:) längtar till helgen<3

Godnatt.t...ttttttttt.......!!!!!(K)

Inga kommentarer: