söndag 9 september 2007

If you'll wait for me

tracy chapman är den nya kärleken just nu. typical autumn-music.
Ja. Imorse åkte vi till nsk hallen för Jesper skulle spela match, men jag skulle hem dirr, så papa kom och hämtade mig där åså åkte vi dirr hem..vad ligger i min säng?! Jo, Carroo.. också luktar det spya i hela rummet, mums tänkte jag. Jag som precis tänkte lägga mig i min sköna säng med mina sköna täcken och sluta frysa.. men då gick inte det. Sen fick jaaaag stå och byta lakan och allt sånt bajs. Vad less man var! Men sen ordnade allt upp sig när jag fick sova en timme till Jönssonligan och cornflakescupen.
Ikväll skulle jag egentligen ha vare med Stina, men hon var trött o 7k lr var det nu var..så ska vara med Jesper ikväll istället. Ska in till stan o hyra film sen å så. Min favorit-söndags-syssla. <3
Nu ska jag iaf gå och dricka kaffe med Rambo som just kom förbi på besök..;-)
Hare!

Inga kommentarer: