tisdag 11 september 2007

hands clean

mini mickeys,hello! nu har precis Jesper lämnat mig för att åka hem, awhhh!Saknar redan honom..ses iaf till helgen igen.
Lång skoldag idag.. har hunnit med massor..haft idrott bl.a, hade origentering, å sprang med Emelie..vi fick alla kontroller, var vi dom enda?Mjeheh. bra vi var.
Efter skolan satt min baby vid aulan och väntade på mig, åså gick vi till navet och tog en buss (två buss) hem till mig. Har ätit tacos, nudlar, glass och ramlösa med honim..som vanligt lika mysigt.
Har nu 9484384 olika homeworks jag måste göra.. börjar väl med matten.. eller samhällskunskapen.. eller engelskan.. OJ! vad bra jag är.. har allt kvar att göra. kärlek till jobbiga saker, nä. PLUS att egentligen skulle jag ha sovfmorgon imorn, men så råkar jag vilja läsa ryska OCH spanska, så börjar 8.30 imorn pga ryskan.. previjet!
Äh..ska..göra matte nu. Hård dag framför mig imorgon tambien.
puss puss puss puss puss, jesper! <3

Inga kommentarer: