torsdag 30 augusti 2007

Helloj

Hej, Sanna här. Testar nu för fjärde gången att skaffa en bloggsida. Får hoppas på att det funktionerar denna gång.
Ja..vad finns att skriva? Började skolan i måndags (nähä? var det bara jag?) började SPin1b, det är ganska roligt so far. Men svårt med typ matte o så.. De tråkiga ämnena hade inte behövt varit med.

Iaf. Idag efter skolan träffade jag Jesper för första gången på jättelänge känns det som...Vi gick en sväng på stan, jag införskaffade lite important stuffs som en tischa..skrivblock etc. Sen åkte vi hem till varsitt hem. Kan aldrig vara med honom på veckorna, för då har han träning, varför?! Så imorn är det helg typ.. då får det bli.
Fredag imorn som sagt(nästan). Då ska jag klippa mig/färga håret. Börjar skolan halv elva..så ska försöka hitta på nåt roligt att göra nu innan jag ska sova. Får nog bli en film!
Hejdå! <3

Inga kommentarer: